Privacy Policy

This blog consists of information about science, technology, software, sites, sports and interesting articles. The articles in this blog come from two sources, which are original article from me (the blog's author) and article adaptation of other sources such as books, magazines, websites, blogs, etc. The articles are guaranteed not as copy-paste of the original sources, I just take the important point of the article with more or less of the content without changing point or content of the original article.

The article of this blog has two languages, Bahasa Indonesia and English; you can choose to read the blog's article according to your choice by choosing language option at above article right after the title. You may find same blog posting between two or more link pages in this blog. This is caused by search label usage to determine link page category.

I also try to write down the article source both for source's information or website link or blog. The source content that I adapt may not be the original article ever made but I just give article source which I get and it may not be the original article. For article which is collected from many sources, I don't write all sources down and may just give statement that the article is collected from many sources.

I guarantee for downloadable contents of this blog are legal to download because they are free software (freeware) or shareware that is free to download. For readers who want to buy the software in this blog, I suggest you to call the software's developer. I don't have any affiliate to the software's developer that their product is reviewed in this blog except for certain software I mention explicitly in the article.

For product review, I try to judge the product fairly with giving opinion and also more and less value of the product reviewed proportionally.

I really appreciate all opinion and suggestion about my blog. You can send your critics and suggestions through blog posting's comment or email to red.gear.system@gmail.com

For anyone who wants to link-exchange with my blog, you can contact me through comment or email.

Enjoy, my blog red-gear.blogspot.com

Thank You
Red Gear




Blog ini berisi tentang informasi ilmu pengetahuan, teknologi, software, situs, olahraga dan artikel menarik lainnya. Artikel di dalam blog ini berasal dari dua sumber yaitu penulisan asli dari penulis sendiri dan saduran artikel dari sumber lain seperti buku, majalah, website, blog dan lain-lain. Isi blog ini dijamin bukan merupakan hasil copy-paste dari sumber aslinya, penulis hanya mengambil intisari artikel dengan penambahan atau pengurangan konten artikel tanpa merubah maksud dan tujuan atau isi artikel tersebut.

Artikel di blog ini memiliki dua bahasa yaitu Bahasa Indonesia dan Inggris, anda dapat memilih untuk membaca artikel blog ini sesuai keinginan anda dengan memilih bahasa di bagian atas artikel tepat setelah judul. Anda mungkin menemukan posting blog yang sama di antara dua atau lebih halaman tautan di blog ini. Hal ini disebabkan oleh penggunaan search label untuk menentukan kategori halaman tautan.

Penulis juga berusaha untuk memberikan sumber artikel baik berupa informasi sumber atau link website atau blog sumber. Isi sumber yang penulis sadur mungkin bukan merupakan artikel pertama yang pernah dibuat tetapi penulis hanya memberikan sumber artikel yang penulis dapatkan dan mungkin tidak dapat memberikan sumber asli dimana artikel pertama kali muncul. Untuk artikel yang didapat dengan cara pengumpulan dari banyak sumber, penulis tidak mencantumkan semua sumber yang didapat dan mungkin hanya memberikan informasi bahwa artikel tersebut didapat dari bermacam-macam sumber.

Penulis menjamin konten download di blog ini adalah legal untuk di-download karena berasal dari sumber software gratis (freeware) atau software berbayar yang bebas untuk di-download. Bagi pembaca yang ingin membeli software berbayar yang terdapat di blog ini, penulis mempersilahkan pembaca untuk menghubungi pembuat software tersebut. Penulis tidak memiliki hubungan khusus dengan pengembang software yang diulas di blog ini kecuali untuk software tertentu yang penulis jelaskan secara eksplisit di artikel blog ini.

Untuk ulasan produk, penulis berusaha untuk menilai produk seadil mungkin dengan memberikan opini dan juga keunggulan dan kelemahan produk yang diulas secara proporsional.

Penulis sangat menghargai segala masukan berupa kritik dan saran mengenai blog ini. Kritik maupun saran dapat anda sampaikan melalui komentar di posting blog atau melalui email ke red.gear.system@gmail.com

Bagi anda yang ingin bertukar link blog dengan saya, anda dapat menghubungi saya melalui komentar posting blog atau email.

Selamat menikmati blog saya, red-gear.blogspot.com

Terima kasih
Red Gear

Related Posts by Categories



0 komentar:

Post a Comment

Post a Comment